Uppdatering-igen

Hej igen people! Jag har ingen skrivlust-at all,gällande denna novell, väldigt tråkigt tycker jag. Skolan tar upp alldels för mycket tid och det är jobbigt. Annars vill jag också spendera mycket tid med min familj och mina vänner, därför att jag måste sluta att vara inne på datorn hela tiden och bara slösa bort mitt liv. Jag tycker ärligt att den här novellen är riktigt dålig, jag vet jag har inte riktigt gett den en chans men jag gillar mer att skriva djupare texter, texter som har mer betydelse. 
 
Varje dag när jag går hemmifrån tänker jag att jag ska prova på något nytt, jag ska göra det annorlunda, vilket är svårt och det kan vara en utmaning. Det som gör att jag tar det där extra steget är min vilja, hela tiden tror jag på mig själv. Det låter hur töntigt och konstigt som helst att säga att detta är slutet på allt, slutet på den här korta novellen som jag ens inte börjat skriva. Jag skriver varje dag, noveller och texter som kommer från mitt hjärta. Jag kan skriva flera sidor och sen ta bort allt för det är för dåligt, jag har alldeles för stort prestations ångest och det är jobbigt. Det finns så många dåliga sidor av mig, men jag väljer att fokusera på det bra. Jag har ingen anning om varför jag väljer att skriva det här, för jag vet att det inte är många som kommer bry sig, men kanske har jag fel? Jag funderar på att starta en booooooost blogg, där jag skriver pepp och inspirations blogg, what do you think? Ja nu fick ni se en annan sida av mig. Det är väldigt tråkigt att skriva de här orden; Novellen avslutas nu. Troligtvis kommer jag inte komma tillbaka, men never say never. Hälsningar mig. 
Det finns fem killar som alltid kommer vara min inspiration. Varje dag kommer jag vara en directioner, för resten av mitt liv. En dag ska kommer jag att träffa mina största förebilder och då kommer mitt leende bli större än störst. Puss på er 

Kommentarer
Bella säger:

förstår det. kram! xx :)

2013-04-10 | 08:37:11

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva?

Trackback