Handling - Beyond The Love

Stephanie Park lever sitt liv i London och går sista året i skolan. När hon träffar killen med gröna ögon, våran egna Harry Styles, vänds hennes värld upp och ner. Allt som var den spännande världen, blir nu hennes verklighet. Ni kommer få följa med på en speciell resa med Harry och Stephanie, kärlek, svek, glädje, allt var en novellen innehåller. One Direction är lika kända som de är idag, så därför kommer självklart Liam, Niall, Louis och Zayn också vara med i novellen. För att ni ska förstå lite bättre ska jag ta några huvudroller.
Stephanie kommer att "spelas" av Jennifer Lawrence, dels för att jag tycker hon är en underbar person, hon har också ett utseende todiefor, självklart får ni skapa er en egen uppfattning av Stephanie. Jag ska försöka att få ut det första kapitel så fort som möjligt. 
 
-Stephanie Park-huvudpersonen i novellen.
-Harry Styles-huvudpersonen i novellen. 
-Natalie Jensen-Stephanies bästa vän. 
-Liam, Louis, Niall, Zayn-är tillsammans med Harry, One Direction och även hans bästa vänner
-Lukas/Luke Park-Stephanies storebror
 
Hur vacker?! 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva?

Trackback