Välkommen till denna novellblogg

Hej! Välkommen till denna novell om killarna i One Direction. Jag är en 15-årig tjej som älskar att skriva. Det här är första gången som jag skriver en novellblogg, faktiskt första gången jag publicerar det jag skriver. Därför skulle jag älska att ni gav mig kritik, bra som dålig. Den första novellen jag kommer skriva heter Beyond The Love och det är Harry som fått rollen som killen denna gång. Designen är ganska snart klar och då börjar jag även att lägga ut kapitel här. Jag hoppas verkligen att ni kommer vilja stanna kvar här, det skulle vara jätte kul. Jag räknar med att det första kapitlet kommer ut inom en vecka. 
Denna härlig bild kan ni njuta lite extra av. 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva?

Trackback